1. Ik heb mijn bestelling thuisbezorgd gekregen en wil dit graag retour sturen of ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat, kleur of een ander artikel.

Dat kan! Je hebt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het (laatste) product fysiek in bezit krijgt. In die tijd kun je het gekochte artikel zonder opgave van reden terugsturen. Indien een artikel in oorspronkelijke staat verkeert en niet op een andere manier is gebruikt dan voor reguliere pasdoeleinden, dan zal het aankoopbedrag door ons worden vergoed of wordt het product indien gewenst omgeruild. Wanneer het product tijdens de bedenktijd door uw eigen toedoen is beschadigd, dan brengen wij mogelijk een schadevergoeding in rekening.

Het retourneren of omruilen van artikelen is gratis. Ongefrankeerde zendingen worden geweigerd. Bewaar altijd je verzendbewijs! Het zelf terugsturen via brievenbuspost en/of onverzekerd is op eigen risico.

2. Procedure omruiling
Via onze website kun je je product gemakkelijk omruilen:

  1. Log in op onze website bij ‘Mijn account’.
  2. Ga naar ‘Mijn Bestellingen’.
  3. Kies de juiste bestelling en klik op de knop ‘Artikelen retourneren’.
  4. Geef aan welk artikel je retour wilt sturen door het ‘Aantal te retourneren’ aan te passen.
  5. Kies vervolgens de juiste ‘Retour reden’, bijvoorbeeld "Verkeerde maat".
  6. Kies de ‘Retour actie’ die je wilt, bijvoorbeeld "Ik wil het artikel omruilen voor een kleinere maat"
  7. Geef eventueel nog een uitgebreidere reactie, bijvoorbeeld "Ik wil graag maat 36".
  8. Zijn alle velden correct ingevuld? Klik dan op ‘Verstuur’.
  9. Op werkdagen ontvang je binnen 24 uur de bevestigingsmail met verdere informatie over de verzending.


3. Procedure retour
Het retourneren gaat hetzelfde te werk als hierboven beschreven. Echter kies je bij punt 6 ‘Retour actie’ de actie: "Ik wil het artikel terugsturen en mijn geld retour".

Heb je nog vragen? Stuur dan een mail met je vraag naar info@ladieslove2run.nl of vraag een ticket aan onder 'mijn account'.